Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Opracowań: 46
    Ostatnie 7 dni: 0
  • Filmików: 0
    Ostatnie 7 dni: 0
  • Komentarzy: 138
    Ostatnie 7 dni: 0
  • Opracowanie

Kasiubowski Kacper - Ballada o lepszym świecie

chwyty tab

Autor słów: Kacper Kasiubowski
Autor muzyki: Kacper Kasiubowski

Każdy akord bijemy dwa razy i pomiędzy akordami "zatrzymujemy" struny. C G A E Jedni Ludzie toczą wojny, Bo coś nie pasowało im, Zobacz wreszcie mimo wieków, A C G Że jedności ciągle brak w nich, C G A E A przecież każdy z nas ma serce, I bez drugiego nie może żyć, i właśnie 2000 lat mineło, Nie zapomnijmy o tym... A C G D Ref. Zostań tutaj i bądź sobą, Ja będę bronił cię... Bo kogoś zawszę potrzebuję, Bo świat lepszy może stać się! C G A E Ratunek przecież wciąż istnieje, Dobrzy ludzie są wśród nas, I może wydać się to trudne, A C G Odmienimy Świat...! Zostań tutaj... To moja piosenka, zresztą pierwsza więc czekam na opinie.
Data dodania: 2012-04-15 Dodał: konto usunięte Źródło: Własne
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 5 / liczba głosów: 1]

Komentarze (0)

8 + 0 =