Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 21727
    Ostatnie 7 dni: 508
  • Opracowanie

Andrzejewicz Gosia - Lustro

Kapodaster I próg Zwrotka: E|-3-------5-----| H|---3-------3---| G|-----0-------0-| D|---------------| A|---------2-----| E|-3-------------| (Licząc od kapodastra) Kto pozna miłość raz ... ... ... ... I smutne noce łez (Lub po prostu akord G) Refren: C G Tęsknię i ... tych dni fis e ... tak dobrze nam C D ... i słyszę Cię w nim E Widzę ... A ... dotykasz ust ... E Nad nami ... A H Jesteśmy ... z par D E A ... zabierze nigdy nam E ... tych dni (Po drugiej zwrotce) D E A H ...i nikt nie zabierze tego na-am A Mimo że ... H Kiedyś ... A H Jednak ... Twoich ust A W lustrze ... W lustrze ... H ... żegnam Cię Przejście: E|-13-------15-------| H|----13-------13----| G|-------15-------15-| D|-------------------| A|-------------------| E|-------------------| x2 (Licząc od progu zerowego, nie od kapodastra, w przypadku gry bez kapodastra obniżyć o jeden próg) Fis a ja ... widzę jak przytulasz mnie H ... dotykasz ust ... Fis Nad nami ... H Fis Jesteśmy ... z par Oczywiście możemy grać bez kapodastra używając nieoryginalnej tonacji.
Data dodania: 2007-10-07 Dodał: Karolajnana Źródło: Własne

Komentarze (3)

1 + 9 =

Zgłoś nadużyciehahaha (gość) - 2013-01-17 14:31:54
 napisał/ato nie tak
hahaha (gość)
Zgłoś nadużycieMandalenka94 - 2008-02-03 11:46:56
Mandalenka94 napisał/aa tabulatura gdzie??????;/
Mandalenka94
Zgłoś nadużycieReklama - 2018-06-20 21:02:38
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciesarusia_8 - 2007-12-23 14:53:07
sarusia_8 napisał/anie za ciekjawe
sarusia_8