• Komentarzy: 8117
    Ostatnie 7 dni: 43
  • Opracowanie

Andrzejewicz Gosia - Słowa

zw. B - F - g - Dis B - F - Dis - F ref. B - c - Dis - F

g - d - Dis - F na końcu tonacja w gore: C - d - F - G a - e - F - G

Komentarze (24)

7 + 5 =

Zgłoś nadużycieigor95 - 2007-05-27 16:48:20
igor95 napisał/ao Boże!! Ja się ucze w Irlandi a Angielskie akordy są inne niż Polskie pomóżcie mi prosze... jak ktos ma z agielskimi akordami ślijcie na emaila igor-10@o2.pl lub gg 6241439 z gory thx
igor95
Zgłoś nadużycieNicia - 2007-04-20 17:31:35
Nicia napisał/aA ma ktoś może chwyty do 'Siła marzeń'? Byłabym wdzięczna :)
Nicia
Zgłoś nadużycieReklama - 2017-06-28 21:21:45
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciechuck180 - 2007-04-09 19:05:55
chuck180 napisał/ajeśli ktoś chce to niech napisze na e-mail chuck180@wp.pl to wyśle wszystkie chwyty dokładnie pokazana jak i gdzie złapać :)
chuck180
Zgłoś nadużycieCineczek - 2007-03-19 16:29:57
Cineczek napisał/achcecie latwiejsze Dis to przesuńcie chwyt D w prawo o jeden prog i walcie w dolne struny, bedzie latwiej i bez zwichnięć palców;P;P;P
Cineczek
Zgłoś nadużyciefifek - 2007-02-06 17:40:55
fifek napisał/aEJ LUDZISKA JA MAM PRAWDZIWE CHWYTY
G,D,e,C,G,D,C,D//RAZY2
REF.
G,a,C,D,e,h,C,D,//RAZY2

NADESLAL FIFEK
fifek
Zgłoś nadużyciewera13-14 - 2007-01-20 20:56:34
wera13-14 napisał/akto ma chwyty na troche ciepła kocham ta piosenke
wera13-14
Zgłoś nadużyciewera13-14 - 2007-01-20 20:55:34
wera13-14 napisał/adziex kasieńka16
wera13-14
Zgłoś nadużycieKasieńka16 - 2007-01-06 22:43:30
Kasieńka16 napisał/aA przy okazji to spróbubjcie całą piosenke grać na tonacji c (macie w akordach - tonacja w górę) i wtedy jest łatwiej, nie ma żadnych trudnych akordów :)
Kasieńka16
Zgłoś nadużycieKasieńka16 - 2007-01-06 22:42:10
Kasieńka16 napisał/aAha i do wera13-14 to c-moll graj barowy na 3 progu tylko wszystko o jedno niżej :))
Kasieńka16
Zgłoś nadużycieKasieńka16 - 2007-01-05 21:56:06
Kasieńka16 napisał/aJa gram te piosenkę na łatwiejszych akordach i wychodzi super :) Na pewno je znajdziecie na jakiejs stonie. Spróbujcie w tonacji C na pewno Wam wyjdzie :]
Kasieńka16