• Opracowań: 8430
  • Komentarzy: 4704
    Ostatnie 7 dni: 4
  • Opracowanie

Cisza jak ta - W naszym niebie

Zwrotka: h D G e Refren: G D h A I gitara gra (dość szybko) motyw:

h D E|-----------2-----------------2--------|------------2------------ ... H|------2--------2--------2--------2----|-------3---------3------- ... G|----4---4----4---4----4---4----4---4--|-----2---2-----2---2----- ... D|--------------------------------------|------------------------- ... A|--2-----------------2-----------------|--0-------------------0-- ... E|--------------------------------------|------------------------- ... ...i dalej gramy analogicznie (struny [A-G-H-G-E-G-H-G] x2 każdej z funkcji podanych poniżej). Momentami wchodzi druga gitara z motywem: ~~ E |---5-5-3-2-2-----| H |-----------------| Jeszcze śpisz... h D Błękit nieba... G e* Ciepły głos... h D W Twoich włosach G* e* Jeśli chcesz... G D Wypuść błękit... h A Jeśli chcesz... G D Z ciepłych... h A Jeszcze śpię... h D W ciepły oddech... G* e* Moje serce... h D Jest tak Twoje... G* e* Jeśli chcesz... G D Jeśli dzień... h A Przytul mnie... G D Lecz wiosennie... h A
Data dodania: 2009-12-16 Dodał: Ogrish Źródło: http://chords.pl
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 3 / liczba głosów: 3]

Komentarze (3)

2 + 4 =

Zgłoś nadużycieDaniel (gość) - 2013-05-01 12:57:33
 napisał/aOps wybaczcie na 3 progu struny H nie 4 :D
Daniel (gość)
Zgłoś nadużycieDaniel (gość) - 2013-05-01 12:55:10
 napisał/aTabulatura jest pomylona, przynajmniej wg mnie a słuch mam jeszcze dobry, w pierwszej części gdzie nad tabami widnieje "h" mamy powiedziane ze trzeba położyć palec na 2progu struny H a w rzeczywistości mamy go położyć na 4 progu struny H bo tak wlaśnie wygląda akord "h-moll" :)

Milej gry
Daniel (gość)
Zgłoś nadużycieReklama - 2015-04-27 02:14:45
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużycieAdamO (gość) - 2011-09-12 15:39:00
 napisał/aNa innej stronie spotkałem dokładnie ten sam tekst z objaśnieniem akordów G* i e*. Niestety nie pasują do tabulatury jak było tam dodane. Pomóżcie dopracować tabulaturę...
AdamO (gość)