Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 8102
    Ostatnie 7 dni: 95
  • Opracowanie

Feel - Gdy jest już ciemno

Wstęp: Dsus2 Zwrotka: D e G Refren: D e G g Wiesz zaufaj mi jak chcesz... h - A - G - g Oddychaj dla mnie... h - A - G - g
Data dodania: 2007-09-23 Dodał: maldo15 Źródło: Własne

Komentarze (16)

2 + 7 =

Zgłoś nadużycieTroya - 2009-06-11 21:31:24
Troya napisał/aco wy gadacie i akordy ok i ryt prosty....;p walczcie dzielnie;p
Troya
Zgłoś nadużyciewawza - 2009-04-13 10:11:43
wawza napisał/ate durne chwyty wogóle nie pasują
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( pierdolone nuty
wawza
Zgłoś nadużyciemalarz1996 - 2008-10-25 16:59:43
malarz1996 napisał/acały czas prubuje ale niemoge złapać rytmu
malarz1996
Zgłoś nadużycieerazm - 2008-06-11 17:23:45
erazm napisał/apowinno być na wstępie D a refren na długim G a nie na g-molu i nigdzie nie ma zwykłego e-mol tylko em7 czyli dokładamy palec na 3 progu na strunie H (druga od dołu)
erazm
Zgłoś nadużyciedomkieee - 2008-03-21 19:21:29
domkieee napisał/anie... zdecydowanie g. ;)
domkieee
Zgłoś nadużycieelvis1 - 2008-03-20 23:13:40
elvis1 napisał/aej ludzie a tam na końcu po G to nie pasowałoby G7?
elvis1
Zgłoś nadużyciepiotrlol - 2008-01-05 18:50:34
piotrlol napisał/aa tekst ;))
piotrlol
Zgłoś nadużyciekicia14 - 2007-10-14 14:22:34
kicia14 napisał/azeczywiscie w refrenie nie powinno byc g - moll tylko trzeba przedluzyc G - dur
kicia14
Zgłoś nadużyciedomkieee - 2007-10-13 14:39:38
domkieee napisał/awydaje mi się że w refrenie nie powinno się grać g-moll tylko G-dur grać dłużej :)
domkieee
Zgłoś nadużycieReklama - 2017-06-26 10:39:55
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciejoker12345 - 2007-10-11 17:25:11
joker12345 napisał/ama ktoś może tą piosenką rozpisana na taby albo w guitar pro, jak cos to moje gg 1133920
joker12345