Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 8117
    Ostatnie 7 dni: 43
  • Opracowanie

Feel - Pokaż na co Cię stać

Wstęp: b F# G# G# |x2 Zwrotka: Możesz iść... b F# G# G# Możesz mieć... b F# G# G# Każdą myśl... b F# G# Słuchaj, słuchaj bo... F# G# Zabawnie tak... b F# G# G# Cudownie tak... b F# G# G# Każdy dzień... b F# G# Słuchaj, zaufaj... F# G# sobie jeszcze raz... F# G# Refren: Pokaż na co cię stać... C# Słuchaj... G# Piękne słowa... d# Lecz nie zmienią... F# nic, o ho... G#
Data dodania: 2007-12-14 Dodał: claudusia601 Źródło: Własne
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 2.67 / liczba głosów: 3]

Komentarze (14)

5 + 6 =

Zgłoś nadużycieDeno - 2009-03-10 08:28:31
Deno napisał/aproś o co chcesz a może ja lub ktoś spróbujemy
Deno
Zgłoś nadużyciemiras166 - 2009-01-28 19:44:47
miras166 napisał/ano fajnie to by było jakby więcej utworów tu było... a strona mogła by być lepsiejsza;))
miras166
Zgłoś nadużycievoytall - 2008-08-04 16:50:55
voytall napisał/ado madi1991..ta dziecinada to jak stawianie pierwszych kroczków niemowlaka..musisz to zrozumiec i nauczyc sie podstaw,a nie od razu salta fiflaki..i..fikołki na gitarce.Ogolnie stronka..b.cienka!
voytall
Zgłoś nadużycieguitarandi - 2008-05-09 17:39:23
guitarandi napisał/atroche mi to nie gra...
guitarandi
Zgłoś nadużycieReklama - 2017-06-28 19:34:59
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciesefarius - 2008-05-06 20:41:56
sefarius napisał/az tymi znaczkami chodzi o to że jak ma sie F# to sie gra Fis czyli jeden róg w góre a jak masz G# to jest Gis a dzwieki rozpisane na gryfie mamy na pierwszej strunie czyli najgrubszej pusta struna to dzwięk e potem pierwszy prób f,fis,g,gis,a,b,h,c,cis,d,dis a potem od nowa tylko o jeden ton wyżej i jeżeli mamy coś takiego G# to znaczy ze łapiemy barowy chwyt na czwartym progu w tym przypadku durowy i mamy Gis z Fis jest tak samo tylko drugi próg :)
sefarius
Zgłoś nadużyciepatrysss55 - 2008-04-07 17:43:13
patrysss55 napisał/ajest ok
patrysss55
Zgłoś nadużyciedomkieee - 2008-03-21 19:25:43
domkieee napisał/aktoś tam pytał co oznaczają te krzyżyki. krzyżyk podwyższa dźwięk o pół tonu. w tym przypadku dany akord należy grać o 1 próg dalej. ;) pozdrawiam. xD
domkieee
Zgłoś nadużyciemadi1991 - 2008-02-28 14:10:56
madi1991 napisał/ano i czemu niemoge zobaczyć tabulaturki z muzy jest już ciemno przeciesz uaktywowalam konto
madi1991
Zgłoś nadużyciemadi1991 - 2008-02-28 14:08:38
madi1991 napisał/apoprawka sluchajcie nierozumiem typu tych tabulatur ja sie ucze grając na progach i na akordach i niepisze tam w zadnym wypadkub b f g g tylko 6prog na strunie a 4 prog przymusmy na strunie e i i jednoczesnie razem gramy te 2 struny jak to wychodzi fajny akord a to to jak dzieciniada pojedynczo przdękać g b h h ja chce akordy full wypas a nie ti tu ti tu pomóżcie jak to mam grać madi-1991@wp.pl
madi1991
Zgłoś nadużyciemadi1991 - 2008-02-28 14:03:49
madi1991 napisał/asluchajcie gram od niedawna ale szczego co wiem to tabulatury to mniej wiecej pokaz progow min. 6prog a razem z 5 progiem e daje przyklad lub4proga z 2progiem 2 przyklad jak to jest z tymi literkami jesli chodzi o struny to wiem ktora to a a kttora to g czy h tylko czy tak pojedybczo mamy kostkowac pomóżcie początkującaej piszcie na madi1991@wp.pl i rozjasnijcie mi mózg
madi1991