Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

Komentowane

  • Komentarzy: 22868
    Ostatnie 7 dni: 13
  • Opracowanie

Golden Life - 24.11.1994

zwrotka: e G e G a e a D refren: G a C e G a C e UWAGA: trzeba się wsłuchać w piosenkę, żeby dobrze zagrać bicie; ja gram (1-góra, 2-dół): 1.1,1,2,2,2,1,2,1,2
Data dodania: 2007-03-03 Dodał: chajchet Źródło: Własne
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 5 / liczba głosów: 1]

Komentarze (8)

7 + 2 =

Zgłoś nadużycieEvva7 (gość) - 2018-07-16 10:52:13
 napisał/aCo jutro gotujecie na obiad? Ja przyrzadze rumfordzka wedlug staropolskiego przepisu. Jest przepyszna, poszukajcie sobie w goglu: zupa rumfordzka babci
Evva7 (gość)
Zgłoś nadużyciewampix - 2009-04-30 21:44:49
wampix napisał/aWoow, zakochałam się w tym utworze, ta wersja jest akurat dla mnie, bo ja jestem pro graczką gitarową, zapodajcie coś trudniejszego, żeby wzmocnić mojego egona!!
wampix
Zgłoś nadużyciep_smok - 2008-12-20 16:44:37
p_smok napisał/aNie wiem czy dobrze opisane akordy, spróbujcie je zagrać jednocześnie z oryginałem haha, zupełnie inna tonacja
Oryginał idzie tak:
-intro
d7 F x2

-zwrotka
d7 F x2
g d7
g C

-refren

F g B d7

Co, za trudne? To proszę przerzucić się z gitary na cymbałki, a nie zmieniać utworów "żeby było łatwiej"
p_smok
Zgłoś nadużycieReklama - 2018-10-19 11:29:39
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciecygan072 - 2008-12-14 22:58:24
cygan072 napisał/aIII.zwr.
I nie do końca piękny jest ten świat

Gdy wciąż odwieczne prawa łamie.

Zabiera miłość, młodość, słońca blask

Lecz my nie chcemy wiedzieć o tym, że:
cygan072
Zgłoś nadużyciecygan072 - 2008-12-14 22:57:48
cygan072 napisał/aII.zwr.
Wyfruwa wreszcie z gniazda młody ptak.

Bo przywilejem jest młodości

Zabawa, radość, przyjaźń, a nie strach.

Bo młodość nie chce wiedzieć o tym, że:
cygan072
Zgłoś nadużyciecygan072 - 2008-12-14 22:57:10
cygan072 napisał/aI zwr.
Gdy matka tuli w ramionach dziecko swe,

Jej miłość staje przeciw złym mocom.

Tak ludzie modlą się o urodzajny deszcz,

Jak ona czuwa nad nim nocą.
cygan072
Zgłoś nadużyciecygan072 - 2008-12-14 22:56:18
cygan072 napisał/a
Ref.:

Życie choć piękne tak kruche jest.

Wystarczy jedna chwila, by zgasić je.

Życie choć piękne tak kruche jest.

Zrozumiał ten, kto otarł się o śmierć.

cygan072
Zgłoś nadużycieliskow - 2007-06-22 09:42:26
liskow napisał/aFUNKCJE GITAROWE DOBRZE OPISANE,SZKODA ŻE NIE MA TEKSTU.POZDRAWIAM
liskow