Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Opracowań: 8382
    Ostatnie 7 dni: 6
  • Filmików: 6
    Ostatnie 7 dni: 0
  • Komentarzy: 4670
    Ostatnie 7 dni: 1
  • Opracowanie

Hey - Mimo wszystko

Wstęp: A h A h fis G D

Zwrotka 1: A h Do niedzieli... A h likier, miód,... fis G D Kochaj mnie,... A h Nagle coś,... A h na manowce... fis G D Kochaj mnie,... Ref: h h G D Jeśli zwiątpisz... h h G D Jeśli zwiątpisz... h h G Jeśli zwiątpisz... D e h To choćbyś z... G D Powrotów nie... Zwrotka 2: A h Czasem coś,... A h zdania szyk... fis G D Kochaj mnie,... A h Lub slalomem... A h wracam po... fis G D Kochaj mnie,... Ref: h h G D Jeśli zwiątpisz... h h G D Jeśli zwiątpisz... h h G Jeśli zwiątpisz... D e h To choćbyś z... G D Powrotów nie... Solo na harmonijce :-) Podkład: A h A h fis G D
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 4.5 / liczba głosów: 1]

Komentarze (5)

5 + 8 =

Zgłoś nadużycieJess@ - 2009-01-25 15:00:22
Jess@ napisał/aale gdzie ty tabulatura na wejście...??? :(
Jess@
Zgłoś nadużycieReklama - 2014-07-31 07:19:37
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciepeele - 2007-09-03 21:39:45
peele napisał/anie kumam Cię "Tomaszewski"

(A tak nawiasem to pewnie sie nazywasz Tomaszewski co??) jak tak to moze Twoi starsi to nauczyciele ;)
peele
Zgłoś nadużycieLevix - 2007-07-12 15:11:47
Levix napisał/anaprawdę piękna piosnka i warto jej sie nauczyć
Levix
Zgłoś nadużycieTomaszewski - 2007-01-23 19:26:06
Tomaszewski napisał/aja tam wolę grać od e
e F C H--3----
Kochaj Mnie mimo wszystko A--3----

Pod koniec ... wszystko gramy normalnym biciem struny H i A na 3 progu to daje taki efekt jak w piosence;]
Tomaszewski
Zgłoś nadużycieanubite - 2006-09-03 19:18:19
anubite napisał/anawet w porzadku opracownaie
anubite