Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

Komentowane

  • Komentarzy: 22868
    Ostatnie 7 dni: 13
  • Opracowanie

Ira - Ikar (intro)

INTRO E1--------------------------------------------------- H2--------------------------------------------------- G3-------------0----------------------------------0-- D4-------0-4u-----4--0--------------------------0---- A5---0-2u-----------------------4---4-5u-4----2------ E6-----------------------3-<3-5>--5---------3-------- u - dźwięk przy, którym jest ta literka należy uderzyć paluchem w trakcie wybrzmiewania poprzedniego < > - tym symbolem oznaczyłem ślizg W przypadku tej tabulatury należy najpierw zagrać dźwięk na trzecim progu na strunie E6 (dźwięk G), a następnie uderzyć strunę jeszcze raz i wykonać ślizg na próg piaty. Dla ułatwienia używajcie palca środkowego tzw. fuck you ;) ułatwi wam to bardzo zagranie reszty.
Data dodania: 2009-04-08 Dodał: spartan Źródło: Własne

Komentarze (1)

2 + 6 =

Zgłoś nadużycieReklama - 2018-10-19 23:51:24
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużycietorreador82 - 2010-02-19 12:41:09
torreador82 napisał/aużywajcie palca środkowego tzw. fuck you ciekawie to opisane
torreador82