Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 22983
    Ostatnie 7 dni: 11
  • Opracowanie

Perfect - Autobiografia

Zwrotka: a d G }x2 a d e Refren: F G C a }x2 B F C
Data dodania: 2008-02-10 Dodał: Karolajnana Źródło: Własne
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 5 / liczba głosów: 1]

Komentarze (4)

6 + 3 =

Zgłoś nadużycieElwirka:* - 2009-02-11 20:10:34
Elwirka:* napisał/aJa mam takie chwyty :
Mialem 10-siec lat
........e
Jak uslyszal o mnie swiat
.....e
W mej piwnicy byl nasz klub
........a...............D D5 D
Elwirka:*
Zgłoś nadużyciechvoyager - 2008-05-27 21:51:11
chvoyager napisał/aaha, i w zwrotce zamiast ostatniego e grać a
chvoyager
Zgłoś nadużycieReklama - 2018-12-19 04:22:16
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciechvoyager - 2008-05-27 21:50:17
chvoyager napisał/ata piosenka jest w tonacji e-moll. Ale jeśli komuś lepiej śpiewać w a-moll, to można i tak. W takim razie jednak nie ma tam żadnego e w zwrotce, a w refrenie zamiast a jako 4-ty akord trzeba zagrać F, a potem d. Powtórzenie też nie w tym miejscu. Refren powinien wyglądać tak: F G C F d B C całośc dwa razy.
chvoyager
Zgłoś nadużycieSnoocker - 2008-04-17 15:22:49
Snoocker napisał/aA jakie do tego jest bicie??
Snoocker