Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 20940
    Ostatnie 7 dni: 97
  • Opracowanie

Rh+ - Po prostu miłość (Jezus)

Wszystkie struny należy obniżyć o 1 próg INTRO Eb|----------5-5-----------3-1-3/5----------- Hb|-3-5--3-5--------1----1------------------- Gb|---------------2----2--------------------- x2 Db|------------------------------------------ Ab|------------------------------------------ Eb|------------------------------------------ Cała piosenka leci: C G a F
Data dodania: 2007-01-17 Dodał: Gitarius.pl Źródło: Własne
Oceń opracowanie:
[średnia ocen: 4.25 / liczba głosów: 4]

Komentarze (48)

4 + 0 =

Zgłoś nadużycieGeneralPiGwAxD (gość) - 2012-04-19 14:42:42
 napisał/aLol... po jaką cholerę będziecie gitarę przestrajać jak można o próg niżej zagrać... tak samo jak byś D chciał/a grać o 2p niżej... zamiast przestrajać gitarę można grać C... Po prostu żal czytać wypowiedzi niektórych ludzi... uważają się za niewiadomo jakich gitarzystów, a gitary na słuch nie potrafią nastroić i chwytów obniżyć.....
GeneralPiGwAxD (gość)
Zgłoś nadużycieCancer199 - 2009-12-01 12:01:15
Cancer199 napisał/aJakie jest Bicie Tej piosenki ?? napiszcie mi na gg:15581880
Cancer199
Zgłoś nadużycieWojnar - 2009-04-12 16:00:03
Wojnar napisał/aMam prośbę jak by ktoś mógł wysłać mi Taby Rh+ na te gg 906-34-59 to bym był bardzo wdzięczny z góry dziękuje. ;]
Wojnar
Zgłoś nadużycieReklama - 2018-04-21 11:57:01
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużycieMiszczuM - 2009-01-17 19:27:50
MiszczuM napisał/aJa bym to zagrał tak( bez przestrajania )
INTRO
Eb|----------3-3-----------3-1-3/5-----------
Hb|-3-5--3-5--------1----1-------------------
Gb|---------------2----2--------------------- x2
Db|------------------------------------------
Ab|------------------------------------------
Eb|------------------------------------------
MiszczuM
Zgłoś nadużyciebobasbmx - 2009-01-05 16:22:45
bobasbmx napisał/awyslal by mi ktos jak ta piosenke zagrac ale bez bicia?? gg/5368539 z gory dzieki
bobasbmx
Zgłoś nadużycieasia23 - 2008-11-09 19:25:16
asia23 napisał/awszystko git tylko ta tabulatura tak jakś dzika...:P
asia23
Zgłoś nadużyciearturzmuda1 - 2008-09-22 15:30:36
arturzmuda1 napisał/adupa nie wiem:PPPPPPPP
arturzmuda1
Zgłoś nadużyciexeperus - 2008-09-18 17:19:10
xeperus napisał/aoryginalne akordy bez obnizania o pół tonu to
H Fis gis E
xeperus
Zgłoś nadużyciejakub p - 2008-09-04 21:48:45
jakub p  napisał/ateż potrzebuję solówkę pomocy jakubp4@o2.pl
jakub p
Zgłoś nadużyciecitmaster - 2008-08-15 16:35:37
citmaster napisał/ato intro cos nie zabardzo wg mnie:/
citmaster