Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 19609
    Ostatnie 7 dni: 161
  • Opracowanie

T.Love - Warszawa

zwrotka: C d B ref: F c d B }x3 F d B

Komentarze (5)

8 + 3 =

Zgłoś nadużyciepysio77 - 2009-03-09 15:02:16
pysio77 napisał/aspróbujcie zw.DeC ref.GDeC,ostatnia linijkaGDC
pysio77
Zgłoś nadużycieReklama - 2017-12-18 13:36:15
Reklama
Reklama
Zgłoś nadużyciepfff18 - 2009-02-25 19:38:32
pfff18 napisał/aprzeciez to kompletnie nie pasuje...;/ 2,44 w bloto..;p
pfff18
Zgłoś nadużyciedj-ja - 2007-07-08 20:34:15
dj-ja napisał/aw refrenie lepie pasuje FCdB ale ogólnie jest ok
dj-ja
Zgłoś nadużyciegribojedow - 2007-05-25 17:49:07
gribojedow napisał/aakordy sa spoko, tyle ze za wysoko-zwrotka powinna byc: H cis A, a refren lepiej brzmi grany E H A(przy koncu zdejmujemy palec ze struny b). Rytm trzeba zlapac, bez tego ani rusz.
gribojedow
Zgłoś nadużycieeses - 2006-09-16 21:16:13
eses napisał/aGdybym nie znał tej piosenki to bym jej w życiu nie rozpoznal za rozpiką tej tabulatury :/
eses