Koszulki z logo serwisu

Oficjalne koszulki serwisu Gitarius.pl. Do wyboru różne rodzaje, kolory, wzory...

Cena koszulki:

Zobacz T-shirty

  • Komentarzy: 22825
    Ostatnie 7 dni: 5
  • Opracowanie

Wilki - Beniamin

Przedstawiam jedynie motyw przewodni koncertowej wersji utworu: Ref: e=--3-2------=--3-2-----5--=--3-2------=----3-2-----0--= H=------3----=------3------=------3----=--------3---3--= G=--------0--=--------2----=--------0--=----------0----= D=-----------=--0----------=-----------=---------------= A=--3--------=-------------=--2--------=--2---------3--= E=-----------=-------------=-----------=---------------= e=--3-2------=--3-2------=--0------= H=------3----=------3----=--0------= G=--------0--=--------2--=--3------= D=-----------=--0--------=---------= A=--3--------=-----------=---------= E=-----------=-----------=--0------= objaśnienia: symbolem '=' oznaczam koniec taktu (dźwięki po '=' gramy od nowego taktu) Wprawiony gitarzysta może grac harmoniczne dźwięki w miejsca pauz... ;] A żeby zagrać to akordami to będzie trzeba po mojemu :d (nie znam dokładnych nazw tych akordów, wiec napisze jak je grac) 1. C9*1 D h* C9*2 Nosił czarna. oczy. a na. Beniamin... C9*1 D e Nie bylo. miejsc. byc. Refren jest grany podobnie z tym ze na końcu E4/e) C9*1 h* C9*2 E4 e=--3-= e=--2-= e=--0-= e=--0-= Symbol X oznacza, ze ta struna H=--3-= H=--3-= H=--3-= H=--0-= powinna być tłumiona :) G=--0-= G=--0-= G=--0-= G=--3-= D=--X-= D=--X-= D=--2-= D=--3-= A=--3-= A=--2-= A=--3-= A=--3-= E=--X-= E=--X-= E=--X-= E=--0-=
Data dodania: 2007-01-07 Dodał: chajchet Źródło: Własne

Komentarze (0)

1 + 4 =